Dag 29/30/31: 22/23/24 december Phu Quoc - Ho Chi Minh - Amsterdam

24 december 2017 - Ho Chi Minh City, Vietnam

De laatste twee dagen waren ontzettend relax. Kan niet anders op zo'n prachtig eiland. Verplaatsen van strand naar strand met de scooter. Samen met Sylvia. In de avonden met de anderen doorbrengen in de rooftop bar en in House No 1. in het centrum. Ik begin me er thuis te voelen. Nog één keer de zonsondergang op het strand om de laatste dag van mijn vakantie af te sluiten.

Ik kijk terug op een geweldige reis die ik de afgelopen maand heb gemaakt. De dingen die ik onderweg ben tegengekomen, de vele indrukken die ik heb opgedaan en de geweldige mensen die ik heb ontmoet. De drukke steden van Hanoi en Ho Chi Minh, de natuur in het noorden van Vietnam, de geschiedenis die het land heeft getekend en het warme zuiden. Ik heb heel erg veel geluk gehad met het weer wat in dit land, met drie verschillende klimaatzones niet altijd stralend kan zijn. Niet te vergeten het eten!

Dit is mijn laatste blog en op dit moment ben ik in Ho Chi Minh op het vliegveld. Vanmorgen al om 5 uur opgestaan voor mijn 1 vlucht. Het is nu 10.30 en om 15.40 is pas mijn vlucht naar China waar ik overstap naar Amsterdam.

Het is zonnig en warm dus ga nog even genieten van de laatste zonnestralen.

Ik kom 1e kerstdag aan om 6 uur in de ochtend waar mijn moeder en Rens op mij staan te wachten.

Ik heb alle reacties en lieve berichtjes van jullie gelezen en waardeer ik enorm!

Tot snel!

Liefs x

1. Rens:
    24 december 2017
    Wat een prachtige reis heb je gemaakt. Met al je foto's zal dit weer een mooie herinnering blijven van wat je deze reis weer allemaal hebt gezien en meegemaakt.
    Nou meissie tot op Schiphol en een goede vlucht!!!
  2. Sandra Snel:
    Genoten van je verhalen!
    Hele goede reis naar huis en fijne dagen met elkaar..dikke kus van ons!
  3. Batseba:
    24 december 2017
    Yeah Nathalie mooie foto op de schommel!! You did it again mooie herinneringen chappeau! Power women! Nogmaals een goede vlucht terug!😍😎😚
  4. Jro:
    24 december 2017
    Super mooi daar. Goede terugreis x
  5. Oma en opa:
    24 december 2017
    Hallo Nathalie, we hebben genoten van je reis verslagen. Heel kundig weer gegeven.
    Goede reis terug en wel thuis . Fijne kerstdagen in het koude kikkerland !😘🍀
  6. Shirley Schellingerhout:
    25 december 2017
    Alles gevolgd, je hebt een schitterende reis gemaakt. Mooie levendige blogs. Dit kunnen ze niet van je afpakken en mooi om op terug te kijken. Welkom thuis en een fijne kerst. Groetjes van ons
  7. Marieke:
    25 december 2017
    Welkom terug 😍
  8. Gerrinda:
    26 december 2017
    Ik heb niet alles gelezen maar wat een mooie reis heb je weer gemaakt!! Nu weer thuis, fijne kerst nog en een fantastisch 2018 voor jou!! 😘 🎄🎅🏼🍾💥